Ideiglenesen leáll az ügyintézés, de nem teljesen. Délelőtti ügyelet lesz a Polgármesteri Hivatalban és pénztári napot is jelöltek ki a zavartalanság biztosítása érdekében. Több technikai háttérmunka is történik ez idő alatt, kérjük az ügyfelek türelmét és megértését!

FELHÍVÁS IGAZGATÁSI SZÜNET ELRENDELÉSÉRŐL 

Ezúton tájékoztatjuk Ügyfeleinket és a Tisztelt Lakosságot, hogy Pusztamérges Községi Önkormányzat Képviselő-testülete (egyetértésben Ruzsa Község Önkormányzata és Öttömös Községi Önkormányzat Képviselő-testületeivel) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232.§ (3) bekezdésében foglalt hatáskörében eljárva a Ruzsai Közös Önkormányzati Hivatal Pusztamérgesi Kirendeltsége vonatkozásában a szervezet vezetőjének javaslatára az igazgatási szünet elrendelésével egyetértett. 

Az igazgatási szünet ideje:
2020. július 27. – 2020. augusztus 7. napjáig.

A feladatellátás biztosítása érdekében, valamint anyakönyvi ügyekben minden nap délelőtti ügyelet lesz.
Anyakönyvi ügyekben 8-12 óra között hívható telefonszám:
06 30/820 68 36

A pénztári kifizetések a 2020. augusztus 3. hétfő pénztárnapon
10-12 óráig történnek, egyebekben az ügyfélfogadás szünetel, a hivatal zárva tart!

Szociális ügyekben kérem, hogy az igazgatási szünetet megelőzően gondoskodjanak a kérelmek beszerzéséről, esetleges kitöltéséről. A kérelmek kikérhetőek ügyfélfogadási időben - 2020. július 24-ig - a Hivatalban.

Az igazgatási szünet elrendelése során figyelembe veendő ajánlásokat a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet szabályozza, melyben foglaltak alapján az igazgatási szünet időtartama nyáron öt egybefüggő naptári hét is lehet, azonban a feladatellátást biztosítani kell.

Kérem a fentiekben foglaltak figyelembevételét és szíves megértésüket!

Erdélyi-Nagy Renáta
aljegyző